Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise) – Bc. Eva Sochorová
Bc. Eva Sochorová
Diplomová práce
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Anotace:
Teoretická část této diplomové práce, Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise) „Podnikatelský plán SMP (Malého a středního podniku)” se skládá ze tří částí. První shrnuje celkové rysy podnikání, představuje základní koncepty, právní formy podnikání a předpoklady pro založení společnosti. Druhá část popisuje plánování, jeho význam, funkce a typy plánů. Poslední část poskytuje nezbytné …víceAbstract:
The theoretical part of this diploma thesis, Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise), is divided into three main parts. The first one focuses on the general features of a business, introduces related basic concepts and legal forms of businesses and prerequisites for a company establishment. The second part focuses on planning, its meaning, functions and types of plans. The last part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rlvow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Mitchell R Young
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatel a syndrom vyhoření
David Preiss -
Daňové zatížení individuálního podnikatele a společnosti s ručením omezeným
Picková Picková -
Podnikatelé versus společnost s r.o.
Jarmila Soukupová -
Obec jako podnikatel
Aneta Lorišová -
Porovnání individuálního podnikatele a společnosti s ručením omezeným z účetního a daňového hlediska
Klára Červená -
Customization through design diversification strategy
Marek Budinský -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová