Spisovná čeština u žáků základní školy – Lucie BARTKOVÁ
Lucie BARTKOVÁ
Bachelor's thesis
Spisovná čeština u žáků základní školy
Literary Czech of primary school children
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zaznamenat současný vztah žáků ke spisovné češtině. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány útvary českého jazyka, jazyková norma, kodifikace, úzus a problém spisovnosti. Pro zpracování praktické části jsme si vybrali metodu dotazníkového šetření, která měla zjistit, jaký postoj zaujímá dnešní mládež ke spisovnosti.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to record the current relations of students to the standard Czech. The thesis is divided to theoretical and practical part. There are descriptions of Czech language´s structures, linguistic standard, codification, custom and problematics of standard Czech in the theoretical part. We chose a survey by questionnaire with a goal of attitude´s determination of today´s …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTKOVÁ, Lucie. Spisovná čeština u žáků základní školy. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3-ov-cj-12
Práce na příbuzné téma
-
Nářečí na Horňácku ve výuce češtiny na 2. stupni ZŠ.
Klára BORÝSKOVÁ -
Spisovnost versus nespisovnost ve výukovém dialogu (na 1. st. ZŠ)
Eva ŠTĚRBOVÁ -
Spisovnost a nespisovnost v písemném projevu žáků základní školy
Simona Valčevská -
Vliv vícejazyčného prostředí na osvojování češtiny jako druhého jazyka u dětí
Kateřina Müllerová -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Specifika výuky češtiny jako cizího jazyka u mluvčích španělštiny, italštiny a řečtiny
Veronika Macíková -
Zpětná vazba ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Gabriela Složilová