Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů – Bc. Iva Cejnarová
Bc. Iva Cejnarová
Master's thesis
Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů
Usage of See - Think - Do Framework in a communication of Czech e-shops
Anotácia:
Práce zkoumá využití Kaushikova See – Think – Do frameworku v praxi. Za tímto účelem bylo vybráno 28 firem, které se zabývají prodejem IT techniky a počítačových komponent. Firmy byly založeny po roce 1993, provozují e-shop, na kterém nabízejí své produkty a zaměstnávají do 199 zaměstnanců. Dále bylo stanoveno 36 hodnotících kritérií, na jejichž základě probíhala analýza vybraných firem. Každé kritérium …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4901
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Lucie Halaničová -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha
Názov
Vložil
Vložené
Práva