Podpora výuky prvopočátečního čtení a psaní na základní škole speciální – Martina ŠVÉDOVÁ
Martina ŠVÉDOVÁ
Diplomová práce
Podpora výuky prvopočátečního čtení a psaní na základní škole speciální
Educational support of start-up reading and writing in special elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podporou výuky prvopočátečního čtení a psaní na základní škole speciální. Cílem bylo vytvořit výukový materiál a metodický postup pro přímou práci s žákem s mentálním postižením. Účelem diplomové práce je inspirovat speciální pedagogy k tvorbě individuálních materiálů a také poskytnout náměty k činnostem a aktivitám, které rozvíjí žáky nejen ve čtenářských a písařských dovedností …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the teaching support of the start-up reading and writing at special primary schools. It focuses on teaching material and methodical procedure for direct working with mentally disabled pupils. The aim of this thesis is to inspire educators to create individual materials and provide them topics for activies which develop pupils not only in reading and writing skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÉDOVÁ, Martina. Podpora výuky prvopočátečního čtení a psaní na základní škole speciální. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva