Analýza spotřebitelského chování při výběru zahraničních jazykových pobytů – Andrea Čeřovská
Andrea Čeřovská
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování při výběru zahraničních jazykových pobytů
Analysis of Consumer Behaviour in Selecting Language Stays Abroad
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování studentů při výběru zahraničního jazykového pobytu. Analýza spotřebitelského chování studentů byla provedena prostřednictvím elektronického dotazování. Následně po zpracování výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by poskytovatelům jazykových pobytů mohli pomoci ke zlepšení jejich nabídky.Abstract:
The objective of this bachelor´s thesis is to analyze consumer behaviour of students while selecting language stays abroad. The Analysis of consumer behaviour of students was made through electronic polling After processing of results, suggestions and recommendations that would help providers of the language stays to improve their offers were made.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČEŘOVSKÁ, Andrea. \textit{Analýza spotřebitelského chování při výběru zahraničních jazykových pobytů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/p0aiox/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nabídky jazykových pobytů v zahraničí
Karolína Matoušková -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Jazykový kurz pro děti s OMJ ve věku 5-7 let: Cesta do světa ČÁST 1
Gabriela Šikulová -
Designing a predeployment English language course for the Czech Armed Forces personnel
Jaroslav Husák -
Jazykový kurz pro děti s OMJ ve věku 5–7 let: Cesta do světa ČÁST 2
Ludmila Šikulová -
English language course for preschool children
Petra Humlíčková -
ELT Course Design: A Movie Project
Šimon Papoušek -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska