Bc. Ladislav Kremlička

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in selected company in the business sector
Anotace:
Abstrakt Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na podporu prodeje, její definici a historii. Dále pak na význam podpory prodeje se zaměřením na cílové skupiny a začlenění podpory prodeje do komunikačního mixu. Je zde …více
Abstract:
Abstract The main theme of this thesis is "The sales promotion as a tool of an integrated marketing communication in a selected company in the commercial sector. " The thesis is divided into a theoretical part and a practical part .The theoretical part focuses on a sales promotion, its definition and its history. Then, the importance of sales promotion focused on target groups and the inclusion of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace