Bc. Ladislav Kremlička

Bachelor's thesis

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in selected company in the business sector
Abstract:
Abstrakt Základním tématem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu“. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na podporu prodeje, její definici a historii. Dále pak na význam podpory prodeje se zaměřením na cílové skupiny a začlenění podpory prodeje do komunikačního mixu. Je zde …more
Abstract:
Abstract The main theme of this thesis is "The sales promotion as a tool of an integrated marketing communication in a selected company in the commercial sector. " The thesis is divided into a theoretical part and a practical part .The theoretical part focuses on a sales promotion, its definition and its history. Then, the importance of sales promotion focused on target groups and the inclusion of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication