Aktivizační metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ – Bc. Dagmar ŠTĚBROVÁ
Bc. Dagmar ŠTĚBROVÁ
Master's thesis
Aktivizační metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Activating methods in education of mathematics at lower secondary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktivizačními metodami ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje pět kapitol, ve kterých je zmíněna klasifikace metod a jejich historický vývoj, stručná charakteristika, aktivizační metody a podrobné rozpracování badatelsky orientované výuky. Praktická část obsahuje zpracování námětu pro badatelsky orientovanou výuku, výukový experiment provedený ve dvou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with activation methods used in Math lesson at the lower secondary school. The theoretical part consists of five chapters which focus on classification of methods and their historical development, brief description, activation methods and thorough examination of inquiry-based learning. The practical part includes a prepared suggestion for an inquiry-based lesson, an educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Květoslav Bártek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚBROVÁ, Dagmar. Aktivizační metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UM-UPREV
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights