Aktivizační metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ – Bc. Dagmar ŠTĚBROVÁ
Bc. Dagmar ŠTĚBROVÁ
Diplomová práce
Aktivizační metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Activating methods in education of mathematics at lower secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktivizačními metodami ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Teoretická část obsahuje pět kapitol, ve kterých je zmíněna klasifikace metod a jejich historický vývoj, stručná charakteristika, aktivizační metody a podrobné rozpracování badatelsky orientované výuky. Praktická část obsahuje zpracování námětu pro badatelsky orientovanou výuku, výukový experiment provedený ve dvou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with activation methods used in Math lesson at the lower secondary school. The theoretical part consists of five chapters which focus on classification of methods and their historical development, brief description, activation methods and thorough examination of inquiry-based learning. The practical part includes a prepared suggestion for an inquiry-based lesson, an educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Květoslav Bártek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚBROVÁ, Dagmar. Aktivizační metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva