Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations – Tímea Šalátová
Tímea Šalátová
Bakalářská práce
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
New media, social networks as a communication channel of public relations
Abstract:
This bachelor's thesis examines the use of new media in PR strategies, specifically on the examples of Nike and Adidas. It focuses on the effectiveness of PR campaigns and their impact on brand perception among consumers. The work contains definitions of basic terms, research questions, methodology and analysis of the obtained data. The goal is to understand how digital tools influence communication …víceAbstract:
Táto bakalárska práca skúma využitie nových médií v PR stratégiách a to aj konkrétne na príkladoch spoločností Nike a Adidas. Zameriava sa na efektívnosť PR kampaní a ich vplyv na vnímanie značky medzi spotrebiteľmi. Práca obsahuje definície základných pojmov, výskumné otázky, metodológiu a analýzu získaných dát. Cieľom je pochopiť, ako digitálne nástroje ovplyvňujú komunikáciu a značkovú identitu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/dqmfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: M.A. Jozef Ftorek
- Oponent: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠALÁTOVÁ, Tímea. \textit{Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/p0oj51/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Setting of communication tools for waste sorting in municipalities
Tatiana Hoblíková -
Zhodnotenie využívania podpory predaja ako nástroja komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave
Lukáš Košírer -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová