Petra Kalhotková

Bakalářská práce

Design a marketing

Design and marketing
Anotace:
Práce v teoretické části stručně definuje samotný pojem design, zařazuje průmyslový a produktový design do systému marketingového mixu, rozhodovacího procesu zákazníka, poukazuje na vliv designu na image značky a připomíná možné konflikty s CSR. Teoretická část obsahuje i kapitolu věnovanou současné situaci designu v ČR. V praktické části jsou zpracovány odpovědi z dotazníků a rozhovoru se specialistkou …více
Abstract:
The theoretical part briefly defines the concept of design, including the industrial and the product design of the marketing mix, the customer decision-making process, highlights the impact of design on the brand image and points the conflict with CSR. The theoretical part contains a chapter about the current situation of design in the Czech Republic. In the practical part are processed questionnaires …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14005

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management