Petra Kalhotková
Bakalářská práce
Design a marketing
Design and marketing
Anotace:
Práce v teoretické části stručně definuje samotný pojem design, zařazuje průmyslový a produktový design do systému marketingového mixu, rozhodovacího procesu zákazníka, poukazuje na vliv designu na image značky a připomíná možné konflikty s CSR. Teoretická část obsahuje i kapitolu věnovanou současné situaci designu v ČR. V praktické části jsou zpracovány odpovědi z dotazníků a rozhovoru se specialistkou …víceAbstract:
The theoretical part briefly defines the concept of design, including the industrial and the product design of the marketing mix, the customer decision-making process, highlights the impact of design on the brand image and points the conflict with CSR. The theoretical part contains a chapter about the current situation of design in the Czech Republic. In the practical part are processed questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14005
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Design of Marketing Communication for Beauty Salon
Gabriela Urbaníková -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Herné štúdio Amanita Design a stratégia v internetovom marketingu
Lukáš Nagy -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Využití designu osobností v destinačním marketingu
Alžběta Vondráčková -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Natálie Machová