Využití pohádky v mateřské škole k rozvoji sociálních kompetencí dítěte – Mgr. Michaela Fejfarová
Mgr. Michaela Fejfarová
Bakalářská práce
Využití pohádky v mateřské škole k rozvoji sociálních kompetencí dítěte
The use of fairy tales in kindergarten to develop the children´s social competencies
Anotace:
Bakalářská práce představí pohádku jakožto literární žánr a současně její využití při práci učitelky v mateřské škole. Praktická část bude obsahovat tematický týdenní plán inspirovaný vybranou pohádkou, pomůcky k činnostem a reflexe z realizace plánu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jana Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Kompetence sociálního pracovníka v kontextu historie i současnosti sociální práce v sociálních službách
Kateřina Tajanovská -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Výtvarná tvorba v době dospívání - rozvoj sociální a personální kompetence na 2.stupni ZŠ
Hana Petrášová -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 9. 2024
Kohout, J.
4. 9. 2024