Lucie Čajkovičová

Master's thesis

Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu

Event marketing strategy as part of a marketing mix
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím event marketingových aktivit v marketingovém mixu firmy, jejich plánováním a vyhodnocováním. Cílem práce je na příkladu konkrétního eventu společnosti Philip Morris ukázat plánování a evaluaci v reálné firmě a zjistit, jak tyto aktivity vnímají samotní účastníci. První část práce vychází z odborné literatury, která se zabývá problematikou event marketingu, plánováním …more
Abstract:
This Master‘s thesis deals with the use of event marketing activities in the marketing mix of the company, their planning and evaluation. The aim of the thesis is to describe planning and evaluation of a specific event on the example of Philip Morris and also to find out how visitors perceive these activities. The first part of the work is based on available academic literature that deals with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2020
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Aneta Kovaříčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81617