Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu – Lucie Čajkovičová
Lucie Čajkovičová
Master's thesis
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Event marketing strategy as part of a marketing mix
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím event marketingových aktivit v marketingovém mixu firmy, jejich plánováním a vyhodnocováním. Cílem práce je na příkladu konkrétního eventu společnosti Philip Morris ukázat plánování a evaluaci v reálné firmě a zjistit, jak tyto aktivity vnímají samotní účastníci. První část práce vychází z odborné literatury, která se zabývá problematikou event marketingu, plánováním …moreAbstract:
This Master‘s thesis deals with the use of event marketing activities in the marketing mix of the company, their planning and evaluation. The aim of the thesis is to describe planning and evaluation of a specific event on the example of Philip Morris and also to find out how visitors perceive these activities. The first part of the work is based on available academic literature that deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81617
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2020
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Aneta Kovaříčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Petr Melíšek -
Komunikační mix vybraného eventu
Petra FILOVÁ -
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Daniel Rosa -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)
Alica Miklošková -
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Klára Bastlová -
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Denisa Kraftová -
Marketingový plán konkrétního eventu
Kristýna NOVOTNÁ