Hledání nových potenciálních trhů pro T Machinery a. s., Ratíškovice – Kateřina ŠURALOVÁ
Kateřina ŠURALOVÁ
Bachelor's thesis
Hledání nových potenciálních trhů pro T Machinery a. s., Ratíškovice
The search for new potential markets for T Machinery company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je hledání nových potenciálních trhů pro firmu T Machinery a. s. Práce je rozdělena do dvou základních částí, teoretickou a praktickou. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se obecně daného tématu: problematiky vývozu výrobků, mezinárodního marketingu, průzkumu potenciálně nových trhů, zahraničního obchodu. Dále jsou v první části objasněné pojmy: SWOT analýza, …moreAbstract:
A theme of bachelor thesis is searching for new potential markets for the T Machinery company. The thesis is divided into two basic parts - theoretical and practical. The first part contains theoretical knowledge related generally to the topic of goods export, international marketing, research for new potential markets, foreign trade. Further in the first part are clarified terms like SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
21006
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠURALOVÁ, Kateřina. \textit{Hledání nových potenciálních trhů pro T Machinery a. s., Ratíškovice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/p2gosk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠURALOVÁ, Kateřina. Hledání nových potenciálních trhů pro T Machinery a. s., Ratíškovice. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš -
Údržba zařízení pro podzemní skladovaní zemního plynu z pohledu řízení, legislativy, bezpečnosti a koordinace činností.
Branislav Bulgan -
Otvírka,příprava a dobývání sloje č.436 Justyn na Důlním závodě 1,lokalita Darkov
Ivan Hlaváček -
Potřeba ekonomického využití zásob hnědého uhlí na ložisku SD a.s., Doly Bílina za hranicemi stávajících územně ekologických limitů
Pavla Sanderová -
Belgický trh a export tradičních českých výrobků vybraného podniku
Natálie Tužová