Karel Hliněný

Diplomová práce

Marketingová strategie deskové hry Kličkovaná

Marketing strategy of a board game Klickovana
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro novou deskovou hru společnosti Efko. První kapitola této práce představuje teoretický základ pro následující kapitoly, které se postupně věnují jednotlivým prvkům návrhu marketingové strategie. Po analýze marketingového prostředí společnosti následovalo dotazníkové šetření, které bylo provedeno, za účelem získání kvalitních primárních dat …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to create a draft marketing strategy for a new board game of the company Efko. The first chapter of this thesis is a theoretical basis for the next chapters that deal with particular components of the draft marketing strategy step by step. After analyzing the marketing environment of the company, in order to obtain high quality primary data, a survey was organized. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57883

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod