Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci. – Lucie Gutveisová
Lucie Gutveisová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Anotace:
Absolventská práce seznamuje s on-line marketingem. Jejím cílem je přiblížit svět marketingu v on-line podobě novým uživatelům a začínajícím podnikatelům. V teoretické části vysvětluje pojmy a cesty komunikačních kanálů v on-line světě navzájem, k zákazníkovi a obráceně. Přibližuje technické možnosti, jak si vytvořit vlastní webové stránky a na co se zaměřit při tvorbě osobní reklamy, prezentace produktu …víceAbstract:
The graduate thesis introduces on-line marketing. Its goal is to bring the world of on-line marketing closer to new users and budding entrepreneurs. Theoretical part explains the concepts and paths of communication channels in the on-line world to each other, to the customer and back. It describes the technical possibilities of how to create your own website and what to focus on when creating a personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/p2sl4u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GUTVEISOVÁ, Lucie. \textit{Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/p2sl4u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program / obor:
68-41-N/03 / ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě
Radim Skalický -
Měření on-line marketingových kampaní
Filip Procházka -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Analýza on-line prezentácie slovenských hudobných skupín a rozširovanie ich komunikácie s publikom (Na príklade webovej stránky Bandzone.cz)
Zuzana Beláková -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková