Bc. Marek Engelthaler
Bakalářská práce
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám tématem Marketing a volební úspěch. V práci budu zkoumat využitelnosti nástrojů politického marketingu v komunálních volbách. Zde bude analýza průběhu volební kampaně při volbách do zastupitelstev obcí v roce 2010 a rozbor využívání nástrojů politického marketingu mimo volební období. První část je zaměřena na deskripci nástrojů politického marketingu. Ve druhé části jsou …víceAbstract:
The work is focused on the Marketing and electoral success. The paper will examine usability tools of political marketing in local elections. Here is the analysis During the electoral campaign for the elections to municipal councils in 2010 and analyzing the use of instruments of political marketing outside the polling period. The first part focuses on the description ofinstruments of political marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oq6tm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová