Bc. Marek Engelthaler
Bachelor's thesis
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám tématem Marketing a volební úspěch. V práci budu zkoumat využitelnosti nástrojů politického marketingu v komunálních volbách. Zde bude analýza průběhu volební kampaně při volbách do zastupitelstev obcí v roce 2010 a rozbor využívání nástrojů politického marketingu mimo volební období. První část je zaměřena na deskripci nástrojů politického marketingu. Ve druhé části jsou …moreAbstract:
The work is focused on the Marketing and electoral success. The paper will examine usability tools of political marketing in local elections. Here is the analysis During the electoral campaign for the elections to municipal councils in 2010 and analyzing the use of instruments of political marketing outside the polling period. The first part focuses on the description ofinstruments of political marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oq6tm/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová