Specifika vyučování v základní škole speciální – Bc. Barbora Kozáková
Bc. Barbora Kozáková
Bakalářská práce
Specifika vyučování v základní škole speciální
The specifics of teaching in a special elementary scho
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikami vzdělávání žáků v základní škole speciální. Práce je rozdělena na dvě základní částí. První část teoretická se zaměřuje na vymezení základní terminologie, podporu a vzdělávání žáků s postižením. Druhá, výzkumná část se zabývá průběhem a metodami výuky užívanými v základní škole speciální a zároveň jsou v ní detailně popsány tři kazuistiky žáků s postižením. Kazuistiky …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the specifics of the education of pupils in a special elementary school. The work is divided into two basic parts. The first theoretical part focuses on the definition of basic terminology, support and education of pupils with disabilities. The second, research part deals with the course and teaching methods used in the special elementary school, and at the same time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a2g35/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Intervenční a terapeutické techniky na základní škole speciální v Královéhradeckém kraji
Iveta Berná Čerychová -
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková