Marketing Strategy of Hamoon Dairy Factory – Pouneh Bahrampour, BSc
Pouneh Bahrampour, BSc
Diplomová práce
Marketing Strategy of Hamoon Dairy Factory
Abstract:
I am going to investigate the many marketing strategies for retail establishments and find out the various ways that marketing and sales may be improved in retail establishments. The following phase of this investigation will center on Hamoon Dairy Factory to determine the most effective approaches to marketing and to conduct an analysis of the outcomes and statistics.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Contemporary green marketing strategies
Kudube Mary Molete -
Sale analysis of e-commerce websites using data mining techniques and Power BI tool for reporting
NOOSHIN ASSADI KARAM -
Point-of-sale system analysis
Thanh Son Do
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 3. 2024
Mach, J.
30. 3. 2024