Model sponzoringového partnerství ve sportu – Matěj SURÁK
Matěj SURÁK
Bakalářská práce
Model sponzoringového partnerství ve sportu
Model of sponsoring partnership in sport
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sportovního sponzoringu v oblasti neprofesionálního sportu. První část práce se zabývá teoretickým základem sponzoringu a jeho využíváním a legislativou na území České republiky. Autor zde popisuje jednotlivé fáze sponzoringové spolupráce a zaměřuje se na možnosti nabídky sportovních klubů a sponzorů. Druhá část práce je poté zaměřena na analýzu obou vybraných …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of sports sponsorship in the field of non-professional sports. The first part deals with the theoretical basis of sponsorship and its use and legislation in the Czech Republic. The author describes the individual phases of sponsorship cooperation and focuses on the possibilities of offering sports clubs and sponsors. The second part of the work is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SURÁK, Matěj. Model sponzoringového partnerství ve sportu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty
Jakub Třináctý -
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner