Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků – Andrea PALIČKOVÁ
Andrea PALIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků
The level of reading literacy as a success factor pupils in school
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností jako faktorem školní úspěšnosti. Teoretická část objasňuje pojmy dané problematiky, a to gramotnost, funkční gramotnost, oblasti funkční gramotnosti, čtenářskou gramotnost a faktory, které ji ovlivňují, dále čtenářské dovednosti, čtenářské kompetence, čtenářské strategie a z metod výuky se věnujeme metodám kritického myšlení. Empirická část se …moreAbstract:
This thesis deals with reading literacy as success factor pupils in school. The theoretical part explains the terms of the issue, namely literacy, functional literacy, kinds of functional literacy, reading literacy and factors that influence it, next reading skills, reading competencies, reading strategies and from the methods of teaching we deal with the methods of critical thinking. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dana Vicherková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALIČKOVÁ, Andrea. Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ped-cj-15
Theses on a related topic
-
Změny v dovednosti řešit matematické úlohy v závislosti na rozvíjení dovednosti formulovat úlohy
Vendula KVAPILOVÁ -
Využití tvořivých metod rozvíjejících čtenářské dovednosti ve výuce u žáků ZŠ
Michaela Velová -
Čtenářské dovednosti žákyně s těžkou sluchovou vadou
Pavla Smolová -
Čtenářské dovednosti u žáků s ADHD na ZŠ
Iveta DAŇKOVÁ -
Role rodiny v rozvoji čtenářské dovednosti
Magdaléna VOLFOVÁ ŽÁKOVÁ -
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Čtenářské dovednosti a jejich rozvoj
Dáša Fišerová -
Uplatnění čtenářských strategií v rozvoji čtenářské gramotnosti ve 3. - 4. ročníku ZŠ
Marie SOBOTKOVÁ