Analýza podpůrných opatření inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami – Vendula VOKÁČOVÁ
Vendula VOKÁČOVÁ
Master's thesis
Analýza podpůrných opatření inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Analysis of support measures inclusive education pupils with specific educational needs
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou podpůrných opatření inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Teoretická část je postavena na objasnění základních pojmů týkající se dané problematiky jako je integrace, inkluze, podpůrná opatření, žák se specifickými vzdělávacími potřebami a jeho specifika vzdělávání v systému speciálního školství. Praktický výzkum je realizován ve dvou …viacAbstract:
This diploma thesis analyzes supportive measures of inclusive education for pupils with special educational needs. The theoretical part is based on the explanation of basic concepts relating to the issues such as integration, inclusion, supportive measures, pupils with special educational needs and the specifics of education in the system of special education. . The practical research is carried out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Roman Stružinský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKÁČOVÁ, Vendula. \textit{Analýza podpůrných opatření inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/p45xf8/.
Jak správně citovat práci
VOKÁČOVÁ, Vendula. Analýza podpůrných opatření inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools and Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ