Business plán: Založení minipivovaru Malý Šotek – Michaela Šatková
Michaela Šatková
Master's thesis
Business plán: Založení minipivovaru Malý Šotek
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním business plánu pro nově začínající podnik, minipivovar Malý Šotek. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části práce, jsou definovány základní podnikatelské pojmy a je charakterizován podnikatelský plán na základě provedené rešerše odborné literatury. V druhé, praktické části práce, je zpracován business plán, který může sloužit jako podklad pro …moreAbstract:
This diploma thesis deals with drawing up a business plan for establishment of a new company, Microbrewery "Malý Šotek". The thesis is divided into two parts. In the first one, theoretical part of the thesis, the basic business concepts are defined, and the business plan is characterized based on the literature research. In the second one, practical part of the thesis, the business plan is drawn up …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/p4cgrx/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠATKOVÁ, Michaela. \textit{Business plán: Založení minipivovaru Malý Šotek}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/p4cgrx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV