Certifikácia kávy a jej vplyv na konzumentov - príklad SR a ČR – Bc. Nicol Šturcová
Bc. Nicol Šturcová
Diplomová práce
Certifikácia kávy a jej vplyv na konzumentov - príklad SR a ČR
Coffee Certification, its Impact on Consumers - the Example of the Slovak Republic and the Czech Republic
Abstract:
The Master´s Dissertation aims to evaluate the impact of coffee certification on consumers within the territory of the Slovak Republic and the Czech Republic. The following coffee certifications are described in terms of their importance: Fair Trade, Bio, Rainforest Alliance, UTZ Kapeh, Demeter, Smithsonian, Bird Friendly, Swiss water process, Starbucks Coffee and Farmer Equity (C.A.F.E.) Practices …víceAbstract:
Diplomová práca má za cieľ zhodnotiť vplyv certifikácie kávy na konzumentov v rámci územia Slovenskej republiky a Českej republiky. V práci sú popísané tieto certifikácie káv z hľadiska ich významu: Fair Trade, Bio, Rainforest Alliance, UTZ Kapeh, Demeter, Smithsonian, Bird Friendly, Swiss water process, Starbucks Coffee and Farmer Equity (C.A.F.E.) Practices, a Nespresso AAA Sustainable Quality Program …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/d18xs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Studnička, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTURCOVÁ, Nicol. \textit{Certifikácia kávy a jej vplyv na konzumentov - príklad SR a ČR}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/p4n61s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Determinanty životní úrovně obyvatel EU
Naďa Birčiaková -
Společenská odpovědnost firem v aplikaci na koncept fair trade
Mariana Košíčková -
Analýza světového trhu s fair trade výrobky
Martin Haloun -
Fair trade a rozvojové země v mezinárodním obchodě
Nikola Lužná -
Ausdrucksmittel der Aufklärungskampagne Fair Trade
Eliška PRAUMOVÁ -
Environmentální management ve společnosti Father's Coffee Roastery s.r.o.
Viktorie VOSÁHLOVÁ -
Economic evaluation of coffee commodity and coffee production in Vietnam
Nam Anh Tran -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva