Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD) – Ing. Kateřina Plachá
Ing. Kateřina Plachá
absolventská práce studenta CŽV
Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)
Making the classnes more accessible to students with learning and behavior disorders
Abstract:
Hlavním cílem této závěrečné práce je charakteristika poruchy chování u dětí, které se pohybují na základních školách. Shrnout jejich chování a přístupy, jak se k těmto dětem chovat a naopak, jak se k nim nechovat. V teoretické části jsou popsány možnosti přístupů k dětem, jakým způsobem s nimi pracovat, co je to ADHD a jeho projevy. V praktické části bude popsán průběh studia chlapce na základní …moreAbstract:
The main goal of this final thesis is to characterize behavioral disorders in children attending primary schools. It aims to summarize their behavior and approaches on how to interact with these children, as well as how not to. The theoretical part describes various approaches to working with children, methods of interaction, and defines ADHD and its manifestations. The practical part will outline …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 18. 4. 2024
- Supervisor: Mgr. Martin Pírko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLACHÁ, Kateřina. \textit{Přizpůsobení výuky studentům s~poruchami chování a~emocí (ADHD)}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2024. Available from: https://theses.cz/id/p4rdhb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Tereza Vojtěchová -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Dominika Valtlová -
Rozdíly ve volebním chování obyvatel v období komunistického režimu a v demokracii na příkladu vybraných voleb na Třinecku a Jablunkovsku a jejich využití ve výuce
Gabriela KISZOVÁ -
Přístup k dětem se specifickými poruchami učení a chování ve výuce hry na klavír
Martina Tomášková -
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Roles and Actions of English Teachers in Alternative Schooling
Monika Janáková