Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD) – Ing. Kateřina Plachá
Ing. Kateřina Plachá
absolventská práce studenta CŽV
Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)
Making the classnes more accessible to students with learning and behavior disorders
Anotace:
Hlavním cílem této závěrečné práce je charakteristika poruchy chování u dětí, které se pohybují na základních školách. Shrnout jejich chování a přístupy, jak se k těmto dětem chovat a naopak, jak se k nim nechovat. V teoretické části jsou popsány možnosti přístupů k dětem, jakým způsobem s nimi pracovat, co je to ADHD a jeho projevy. V praktické části bude popsán průběh studia chlapce na základní …víceAbstract:
The main goal of this final thesis is to characterize behavioral disorders in children attending primary schools. It aims to summarize their behavior and approaches on how to interact with these children, as well as how not to. The theoretical part describes various approaches to working with children, methods of interaction, and defines ADHD and its manifestations. The practical part will outline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 4. 2024
- Vedoucí: Mgr. Martin Pírko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLACHÁ, Kateřina. \textit{Přizpůsobení výuky studentům s~poruchami chování a~emocí (ADHD)}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/p4rdhb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Tereza Vojtěchová -
Duševní poruchy a poruchy chování vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Dominika Valtlová -
Rozdíly ve volebním chování obyvatel v období komunistického režimu a v demokracii na příkladu vybraných voleb na Třinecku a Jablunkovsku a jejich využití ve výuce
Gabriela KISZOVÁ -
Přístup k dětem se specifickými poruchami učení a chování ve výuce hry na klavír
Martina Tomášková -
Problémy v chování žáků ve škole - hodnocení žáků 1. stupně ZŠ a 2. stupně ZŠ s problematickým chováním učiteli
Tereza Koběrská -
Roles and Actions of English Teachers in Alternative Schooling
Monika Janáková