Ing. Kateřina Plachá

absolventská práce studenta CŽV

Přizpůsobení výuky studentům s poruchami chování a emocí (ADHD)

Making the classnes more accessible to students with learning and behavior disorders
Anotace:
Hlavním cílem této závěrečné práce je charakteristika poruchy chování u dětí, které se pohybují na základních školách. Shrnout jejich chování a přístupy, jak se k těmto dětem chovat a naopak, jak se k nim nechovat. V teoretické části jsou popsány možnosti přístupů k dětem, jakým způsobem s nimi pracovat, co je to ADHD a jeho projevy. V praktické části bude popsán průběh studia chlapce na základní …více
Abstract:
The main goal of this final thesis is to characterize behavioral disorders in children attending primary schools. It aims to summarize their behavior and approaches on how to interact with these children, as well as how not to. The theoretical part describes various approaches to working with children, methods of interaction, and defines ADHD and its manifestations. The practical part will outline …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 4. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Martin Pírko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání