Dominika Prchlíková

Master's thesis

Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám

Young people and their relationship and loyalty to brands
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou vztahu a loajality mladých lidí ke značkám. Cílová skupina mladých lidí je v rámci rozsahu této práce zastoupena studenty vysokých škol v Praze ve věku 19-30 let. Vztah a loajalita mladých lidí ke značkám jsou analyzovány u vybraných oblastí produktů z kategorií oblečení, drogerie a elektroniky. Hlavním cílem diplomové práce je přinést hlubší poznání postojů mladých …more
Abstract:
The Master's Thesis analyses relationship and loyalty of young people to brands. Within the scope of this thesis the target group is represented by university students in Prague at the age of 19-30 years. Relationship and loyalty of young people to brands are analyzed in selected areas of the products in the categories clothing, drugstore goods and electronics. The main objective of this thesis is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2015
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44393

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod