Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám – Dominika Prchlíková
Dominika Prchlíková
Diplomová práce
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Young people and their relationship and loyalty to brands
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou vztahu a loajality mladých lidí ke značkám. Cílová skupina mladých lidí je v rámci rozsahu této práce zastoupena studenty vysokých škol v Praze ve věku 19-30 let. Vztah a loajalita mladých lidí ke značkám jsou analyzovány u vybraných oblastí produktů z kategorií oblečení, drogerie a elektroniky. Hlavním cílem diplomové práce je přinést hlubší poznání postojů mladých …víceAbstract:
The Master's Thesis analyses relationship and loyalty of young people to brands. Within the scope of this thesis the target group is represented by university students in Prague at the age of 19-30 years. Relationship and loyalty of young people to brands are analyzed in selected areas of the products in the categories clothing, drugstore goods and electronics. The main objective of this thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44393
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44393
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá