WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ? – Anthony Dominique Custodio Ribeiro
Anthony Dominique Custodio Ribeiro
Diplomová práce
WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ?
Jaké zájmy sleduje společnost při zavádění politiky LGBTQAI+ do své strategie společenské odpovědnosti?
Anotace:
Podle průzkumu, který v červnu 2021 provedla agentura Ipsos ve 26 zemích, odpovědělo 5 % celkové populace, že je přitahuje pouze stejné pohlaví, zatímco pokud zahrneme i lidi, které přitahuje převážně opačné nebo stejné pohlaví, zvýší se toto procento na 26 %. Proto byla v posledních letech komunita LGBTQAI+ identifikována jako identifikovatelná skupina, na kterou se společnosti mohou zaměřit pro své …víceAbstract:
According to a survey conducted by Ipsos on 26 countries in June 2021, 5% of the total population responded that they were only attracted to the same sex whereas this percentage goes up to 26% if we include people who are mostly attracted to the opposite or same sex. Therefore, in the recent years, the LGBTQAI+ community has been identified as an identifiable group for companies to target for marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88087
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2022
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RIBEIRO, Anthony Dominique Custodio. \textit{WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ?}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/p53g3k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88087
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić