Internetová generace jako cílová skupina značky – Bc. Andrea Bradáčová
Bc. Andrea Bradáčová
Diplomová práce
Internetová generace jako cílová skupina značky
Internet Generation as a Target Group of the Brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje komunikaci značky k internetové generaci jako své cílové skupině. V teoretické části jsou shrnuty východiska z oblastí historického vývoje generací, komunikace značky s internetovou generací a sociálních médií jako nástroji pro marketing. Praktická část se zabývá analýzou dosavadní online komunikace na sociálních médiích vybrané značky a srovnání s konkurencí. Výsledkem je …víceAbstract:
This diploma thesis deals with brand communication in regards to its target group, the In-ternet generation. The theoretical section summarizes the background of the historical ge-neration development, communication of brands to the internet generation and of social media as a vehicle for marketing. The practical section is devoted to the analysis of social media communication of selected brands and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bradáčová, Andrea. Internetová generace jako cílová skupina značky. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
Pavel Zadražil -
Chování generace Z v online prostředí
Adéla Trubelíková -
Youtubeři: hvězdy internetové generace (série story pro magazín Reportér)
Tomáš Maca -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Sociální média jako součást sociální komunikace
Iva SALIVAROVÁ -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš