Internetová generace jako cílová skupina značky – Bc. Andrea Bradáčová
Bc. Andrea Bradáčová
Master's thesis
Internetová generace jako cílová skupina značky
Internet Generation as a Target Group of the Brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje komunikaci značky k internetové generaci jako své cílové skupině. V teoretické části jsou shrnuty východiska z oblastí historického vývoje generací, komunikace značky s internetovou generací a sociálních médií jako nástroji pro marketing. Praktická část se zabývá analýzou dosavadní online komunikace na sociálních médiích vybrané značky a srovnání s konkurencí. Výsledkem je …moreAbstract:
This diploma thesis deals with brand communication in regards to its target group, the In-ternet generation. The theoretical section summarizes the background of the historical ge-neration development, communication of brands to the internet generation and of social media as a vehicle for marketing. The practical section is devoted to the analysis of social media communication of selected brands and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bradáčová, Andrea. Internetová generace jako cílová skupina značky. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
Pavel Zadražil -
Chování generace Z v online prostředí
Adéla Trubelíková -
Youtubeři: hvězdy internetové generace (série story pro magazín Reportér)
Tomáš Maca -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Sociální média jako součást sociální komunikace
Iva SALIVAROVÁ -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš