Uplatnění dárcovského crowdfundigu v rámci sociálního pilíře CSR společnosti ŠKODA AUTO a. s. – Zuzana Kvasničková
Zuzana Kvasničková
Bakalářská práce
Uplatnění dárcovského crowdfundigu v rámci sociálního pilíře CSR společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Application of the donation crowdfunding within the social pillar of the CSR of ŠKODA AUTO a. s.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je aplikovat dárcovskou CF metodu do sociální sféry CSR ŠKODA AUTO a. s. Vedlejším cílem této prác je informovat o možnostech podpory projektů pomocí crowdfundingu obecně. Tato problematika je řešena v praktické části vlastním návrhem uplatnění crowdfundingu ve ŠKODA AUTO a pomocí průzkumu smýšlení veřejnosti prostřednictvím dotazníků. Z vyhodnocení vyplývá, že uplatnění …víceAbstract:
The main goal of the bachelor's dissertation is to apply a donation CF method to the CSR social sphere of ŠKODA AUTO a. s. The subsidiary goal of this dissertation is to inform about possibilities of projects support through the crowdfunding in general. These problems are solved in the practical part by own proposal of the crowdfunding application in ŠKODA AUTO a. s. and with the help of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Krabec, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva