Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza – Alžbeta Švarcová
Alžbeta Švarcová
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza
Marketingová komunikace a analýza volební kampaně JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky města Prievidza
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace a analýza volební kampaně JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky města Prievidza "nahlíží na danou tematiku ze dvou pohledů, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tyto dvě disciplíny zvyknou často splývat. Proto se v první, teoretické, části práce budeme zaměřovat na zasazení potřebných pojmů …víceAbstract:
Bachelor thesis "Analysis of the election campaign and marketing communication of JUDr. Katarína Macháčková to the post of mayor of Prievidza" focuses on the given topic from two different perspectives, theoretical and practical. Political marketing has often features of traditional marketing, so people usually do not see the differentiate between them. Therefore in the first part, thesis focuses on …víceAbstract:
Bakalárska práca "Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza" nahliada na danú tematiku z dvoch pohľadov, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tieto dve disciplíny zvyknú často splývať. Preto sa v prvej, teoretickej, časti práce budeme zameriavať na zasadenie potrebných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31817
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Markéta Procházková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVARCOVÁ, Alžbeta. \textit{Marketingová komunikácia a~analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/p5dezj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Multimodal Analysis of European Populist Discourse: The Case of the German AfD Election Posters in 2021
Satomi KOBAYASHI -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad