Žák s lehkým mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni základní školy - případová studie třídy (Inkluzivní vzdělávání v praxi) – Bc. Martina Gřundělová
Bc. Martina Gřundělová
Master's thesis
Žák s lehkým mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni základní školy - případová studie třídy (Inkluzivní vzdělávání v praxi)
Inclusive Education of a Pupil with Learning Disabilities at Lower Primary School - Case Study of a Class (inclusive Education in Pracitice)
Anotácia:
Diplomová práce poukazuje na možnosti inkluzivního vzdělávání v běžné třídě základní školy. V práci jsou zdůrazněny postupy, zásady, metody a formy práce, kterými učitelka s dětmi pracuje tak, aby mohli být do výuky zapojeni všichni žáci. Práce zachycuje dva vyučovací bloky, kterými je poukázáno na konkrétní možnosti inkluzivního vzdělávání v praxi.Abstract:
The dissertation points out various options of how inclusive educating can be performed in an ordinary class and focuses on one particular primary school. It highlights the process, principles, methods and ways in which the teacher should work in order to ensure that all pupils are engaged. The writing has recorded two blogs of educating which illustrates particular alternatives of how inclusive educating …viacKľúčové slová
mentální postižení etiologie mentálního postižení inkluze inkluzivní vzdělávání didaktické zásady pedagog asistent pedagoga legislativa Rámcový vzdělávací program příloha upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením learning disability etiology of learning disabilities inclusion inclusive education pedagogical principles teacher teacher assistant legislation “General educational program” "General educational program-supplement for pupils with learning disabilities"
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ixixm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Mgr. Helena Vaďurová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GŘUNDĚLOVÁ, Martina. \textit{Žák s lehkým mentálním postižením v inkluzivním vzdělávání na 1. stupni základní školy - případová studie třídy (Inkluzivní vzdělávání v praxi)}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/p61l79/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středním odborném učilišti
Štěpánka Špringerová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Letní příměstský tábor s integrací jedince s lehkým mentálním postižením
Kateřina ŠEBÍKOVÁ -
Zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením v souvislosti s kvalitou života na Benešovsku
Martina Bártová