Jozef Estók

Bakalářská práce

Zákaznický servis v logistice firmy Damco

Customer service in logistics and the company Damco
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá poznáním oboru logistiky a zákaznického servisu v ní a firmě Damco Hungary Kft. Teoretická část obsahuje definici logistiky, zabývá se jednotlivými vrstvami logistiky a věnuje detailnější pozornost zasílatelství. Na to na navazuje problematika zákaznického servisu. V dalších kapitolách se dostaneme do praktické části, kde představím projekty, které má firma Damco za …více
Abstract:
This bachelor thesis is about getting to know the field of logistics and the customer servise in it and in the company Damco Hungary Ltd. The theoretical part contains the definition of logistics, deals with the layers of logistics and pays special attantion to freight forwarding. After that, comes the problematice of customer service. In the following chapters we will get to the practical part, where …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Petr Rožek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52771