Jozef Estók

Bachelor's thesis

Zákaznický servis v logistice firmy Damco

Customer service in logistics and the company Damco
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá poznáním oboru logistiky a zákaznického servisu v ní a firmě Damco Hungary Kft. Teoretická část obsahuje definici logistiky, zabývá se jednotlivými vrstvami logistiky a věnuje detailnější pozornost zasílatelství. Na to na navazuje problematika zákaznického servisu. V dalších kapitolách se dostaneme do praktické části, kde představím projekty, které má firma Damco za …more
Abstract:
This bachelor thesis is about getting to know the field of logistics and the customer servise in it and in the company Damco Hungary Ltd. The theoretical part contains the definition of logistics, deals with the layers of logistics and pays special attantion to freight forwarding. After that, comes the problematice of customer service. In the following chapters we will get to the practical part, where …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2016
  • Supervisor: Petr Cimler
  • Reader: Petr Rožek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52771