Bc. Bedřich SNÁŠEL
Diplomová práce
Erotika a sex v reklamě
Erotics and Sex in Advertisement
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem využití motivu sexu a erotiky v reklamním sdělení. Klade si otázku, jaké postoje zaujímají spotřebitelé k těmto motivům v reklamě. Práce je rozčleněna do tří části: v teoretické je vymezen základní teoretický aparát a jsou uvedeny nejdůležitější poznatky českých i zahraničních autorů k tématu. V praktické části je realizován výzkum - dotazníkové šetření, jehož cílem …víceAbstract:
The diploma work deals with the topic of application of the motive of sex and eroticism in an advertising message. It asks a question what attitudes the consumers adopt towards these themes in advertising. The work is divided into three parts: within the theoretical part the basic theoretical apparatus is defined and the most important findings of the Czech and also foreign authors regarding this topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2011
Identifikátor:
18605
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SNÁŠEL, Bedřich. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moc krásy a tvorba erotického kapitálu pomocí kosmetického průmyslu
Daria Bazhenova -
Náboženství a náboženské symboly v reklamě
Jana Poupová -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Erotika a sex v reklamě
Michaela Klocová -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Tereza Strychová -
Erotika a sex v reklamě
Lukáš Smička