Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci – Bc. Veronika Němečková
Bc. Veronika Němečková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Consumer behavior of a Millennials generation and its fluence on the marketing communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem generačního marketingu ve vztahu ke spotřebitelské mu chování. Teoretická část představuje typické charakteristiky a rozdíly mezi generacemi žijícími ve 20. a 21. století. Autorka usiluje o popsání souvislostí mezi marketingovou komunikací v podmínkách 21.století a generační skupinou Millenials, někdy také označovanou jako Y a narozenou přibližně mezi lety 1982 a 1994 …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of generational marketing in relation to consumer behavior. The theoretical part presents typical characteristics and differences between generations living in the 20th and 21st centuries. The author seeks to describe the links between marketing communications in the 21st century and the Millenials generation group, sometimes referred to a Y and born approximately …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/stuyz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Tereza Hofmanová -
Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů
Pavla Nedbalová -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev