Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci – Bc. Veronika Němečková
Bc. Veronika Němečková
Master's thesis
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Consumer behavior of a Millennials generation and its fluence on the marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem generačního marketingu ve vztahu ke spotřebitelské mu chování. Teoretická část představuje typické charakteristiky a rozdíly mezi generacemi žijícími ve 20. a 21. století. Autorka usiluje o popsání souvislostí mezi marketingovou komunikací v podmínkách 21.století a generační skupinou Millenials, někdy také označovanou jako Y a narozenou přibližně mezi lety 1982 a 1994 …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of generational marketing in relation to consumer behavior. The theoretical part presents typical characteristics and differences between generations living in the 20th and 21st centuries. The author seeks to describe the links between marketing communications in the 21st century and the Millenials generation group, sometimes referred to a Y and born approximately …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/stuyz/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEČKOVÁ, Veronika. \textit{Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/p6c4ra/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Tereza Hofmanová -
Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů
Pavla Nedbalová -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Perception of the Sharing Economy Among Generation Y: Example of the City of Brno
Valeriy Ni -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev