Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019 – Mgr. Daniela OSTRÁ
Mgr. Daniela OSTRÁ
Doctoral thesis
Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019
Professionalisation of the election campaigns of the Pirate Party and ČSSD in 2017 - 2019
Abstract:
Předkládaný text pojímá profesionalizaci politických kampaní v širším kontextu, jako jeden z vícero atributů hlubších transformačních procesů uvnitř politických stran. Reaguje tak i na nepříliš uspokojivý stav bádání v oblasti politického marketingu, jelikož oblast výzkumu profesionalizace volebních kampaní se v posledních letech soustředila primárně na současné západní demokracie. O volebních kampaních …moreAbstract:
The present text conceptualizes the professionalization of political campaigns in a broader context, as one of several attributes of deeper transformation processes within political parties. In doing so, it also responds to the less than satisfactory state of research in the field of political marketing, as the field of research on the professionalization of electoral campaigns has in recent years …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D., Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSTRÁ, Daniela. \textit{Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/p6dr35/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OSTRÁ, Daniela. Profesionalizace na efekt, nebo změna řízení stran? Volební kampaně Pirátů a ČSSD v letech 2017-2019 . Olomouc, 2022. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsDoctoral programme / field:
Politology / Politology
Theses on a related topic
-
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Ženy v politických stranách České republiky a politický marketing
Kristýna Kazdová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights