Hipoterapie a její přínos pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Alena Burešová
Bc. Alena Burešová
Master's thesis
Hipoterapie a její přínos pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Hippotherapy and its benefits for learners with special educational needs
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na Hipoterapii a její přínos pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Předložená práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska hiporehabilitace, postavení hipoterapie v historii a v dnešní době. Následně je popsána indikace a kontraindikace, hipoterapeutický tým a bezpečnost. V další kapitole jsou popsána …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on hippotherapy and its benefits for learners with special educational needs. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with theoretical background and the position of hippotherapy in history and in these days. Later the indication, contraindication, a hippotherapeutic team and safety are described. Next chapter defines selected common …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kf48x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education for Upper Secondary School Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA