Katarína Janáková

Master's thesis

Aktuáne trendy propagácie na internete

Aktuální trendy propagace na Internetu
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá moderními trendy propagace na internetu a proto je cílem práce návrh nové online marketingové strategie pro Hotel UNIC Prague. Ve strategii jsou využity nástroje jako například SEO kampaně, PPC reklamy, E-mail marketing a další, které jsou blíže představeny v teoretické části práce. Praktická část práce obsahuje situační analýzu, která podrobně rozebírá vnitřní a vnější prostředí …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with modern trends of promotion on the Internet and therefore the aim of the thesis is to propose a new online marketing strategy for Hotel UNIC Praha. The proposed strategy uses primarily tools such as SEO campaigns, PPC ads, e-mail marketing. These and some other valuable tools as well are more closely described in the theoretical part of the thesis. The practical part of …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá modernými trendmi propagácie na internete a preto cieľom práce je návrh novej online marketingovej stratégie pre Hotel UNIC Prague. V stratégii sú využité nástroje ako napríklad SEO kampane, PPC reklamy, E-mail marketing a ďalšie ktoré sú bližšie predstavené v teoretickej časti práce. Praktická časť práce obsahuje situačnú analýzu ktorá podrobne rozoberá vnútorné a vonkajšie …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
  • Vedúci: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Martin Vaško

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74692