Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE – Eliška Nováková
Eliška Nováková
Bakalářská práce
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
Creation of an e-shop for brick and mortar shop L-MODE
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření e-shopu pro kamenný obchod. Bakalářská práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se popisují základní prvky tvorby e-shopu a jeho historii. Analytická část navazuje na teorii a obsahuje statistická data o trhu a konkurentech. Na základě hloubkového rozhovoru se určí typický zákazník. Pomocí dat o návštěvnosti kamenného …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to focus on the creation of an e-shop for brick and mortar shop. The bachelor thesis is divided into three parts:a theoretical, an analytical and a design part. The theoretical part discusses the basic elements of e-shop, creation and history. The analytical part follows the theory and contains statistical data on the market and competitors. Based on an in-depth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops
Roberto Jose Robleto Andonie -
Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží
Tomáš Ric -
Internetový obchod
Ondřej Procházka -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Obsahový marketing ako nástroj konkurenčnej výhody v e-commerce
Peter Gábriš