Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky – Bc. Jirušková Jirušková
Bc. Jirušková Jirušková
Master's thesis
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
The concept of Fair Trade and its possibilities in the retail environment in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku Fair Trade v prostředí maloobchodu – obchodních řetězců Tesco a Albert na území České republiky. Poptávka po produktech Fair Trade je stále u českých spotřebitelů nízká, což by se do budoucna mělo změnit. Teoretická část práce představuje důležité pojmy související se zkoumanou problematikou, zejména termíny jako spotřebitel, spotřebitelské chování, marketingový …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of Fair Trade in the environment of retail – retail chains Tesco and Albert in the Czech Republic. Demand for Fair Trade products is still low among Czech consumers, which should change in the future. The theoretical part of the thesis presents important concepts related to the researched issues, especially terms such as consumer, consumer behaviour, marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hc9fc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Róbert Štefko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Katerina Flieger -
Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku
Lucie Železná -
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřebitelské chování
Lucia Holbíková -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Zuzana Trojanová -
Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu a její vnímání spotřebiteli
Zuzana Nováková -
Společenská odpovědnost v kosmetickém průmyslu
Dominika Koušová -
Společenská odpovědnost firem v textilním průmyslu v ČR
Iveta Jakoubková