Využitelnost Internetu v propagaci podniku – Ing. Michal Kuranda
Ing. Michal Kuranda
Bakalářská práce
Využitelnost Internetu v propagaci podniku
Use of the Internet in propagation of business
Anotace:
Cílem mé práce bylo hlavně seznámení s možnostmi propagace podniku na Internetu. Tato bakalářská práce by měla každému, který se touto problematikou nikdy nezabýval, rozšířit rozhled. V čem by se člověk, který chce tímto způsobem svůj podnik propagovat, měl alespoň částečně vyznat, a na co by si měl dávat pozor. Nesnažím se hlásat do světa nějaké extrémní novinky, ale věci na Internetu obecně platné …víceAbstract:
The major goal of my work was an introduction of possibilities of advertisement of business on the Internet. This bachelor work should enlarge outlook of anyone who never encountered this issue. What should someone who wants use this type of advertisement of business know and what should be aware of. I am not trying to announce some breaking news here, but the things on the Internet of general acceptance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yjemb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Petra Antkowiczová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Internet jako prezentace muzeí a galerií
Michael Singer -
Internetová prezentace motocyklového týmu
Ondřej Gadatsch -
Internetová prezentace mateřských, základních a středních škol vybraného kraje
Vendula JUREČKOVÁ -
Zaměstnanecká pojišťovna Škoda: identita podniku, prezentace na internetu a vývoj nové aplikace
Vratislav Bureš -
Internetová prezentace základní školy
Nikola LIPKOVÁ -
Internetová prezentace města HK pro mladé
Lukáš Knotek -
Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu
Tomáš Cafourek -
Internetová prezentace a online komunikace v kontextu andragogického působení
Veronika NAVRÁTILOVÁ