Michaela Zemčíková
Bakalářská práce
Pražské Quadriennale
Prague Quadriennal
Anotace:
Pražské Quadriennale, přehlídka scénografie a divadelního prostoru, se koná v Praze ve čtyřletém intervalu. Cílem bakalářské práce je definovat určitá specifika přehlídky se zaměřením na marketingovou komunikaci. Prostřednictvím získaných informací formulovat jejich výhody a nevýhody. První část práce představuje Pražské Quadriennale v jeho kontextu, druhá část je věnována marketingu přehlídky a v …víceAbstract:
The Prague Quadrennial of Performance Design and Space takes place in Prague, at a four-year interval. The aim of this bachelor thesis is to determine what is special about this festival, with a focus on marketing communication, the festival's means of distributing information, and the advantages and disadvantages of these specific means. The first part of the thesis presents the Prague Quadrennial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/prm7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: doc. MgA. Blanka Chládková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/prm7e/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Analýza marketingovej komunikácie Medzinárodného filmového festivalu Karlovy Vary
Lenka Ilavská -
Marketing a marketingová komunikace hudebního festival
Daniel Semaník -
Marketing a marketingová komunikace hudebního festival
Daniel Semaník -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jana Kohoutová -
Marketingová komunikace Pražského smíšeného sboru
Hana Sidejová