Bc. Radek Kučera

Bakalářská práce

Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.

Marketing analysis of Starbucks company s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma „Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.“ je zjištění aktuálního stavu marketingové strategie ve společnosti Starbucks s.r.o. a navrhnutí společnosti optimální strategii pro udržitelnost konkurenční výhody na trhu. Práce je rozdělena do tří častí. První část je teoreticko-metodologická část ve které jsou definovány základní marketingové pojmy, které jsou dále …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis on "Marketing analysis of Starbucks company s.r.o." is to determine the current state of marketing strategy in Starbucks s.r.o. and to propose an optimal strategy for the company to sustain a competitive advantage in the market. The thesis is divided into three parts. The first part is the theoretical-methodological part in which the basic marketing concepts are defined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/edrer/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
  • Oponent: Ing. Martin Pop, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách